7.3.2016

~ Välipalalla ~

Hei!
Nytten tässä toisessa erikoispostauksessa, kerron helpon ja hyvän välipalan.Mitä ite oon syöny muutanan kerran. Mä en oo ikinä, ennen aiemmin tehnyt tämmöistä, niin katotaan mitä tästä tulee, ja mitä te tykkäätte.

Tarvitset:
1. banaanin
2. 200g mustikka-vanilija rahkaa
3. 2karjalanpiirakkaa lisäksi/kaveriksi



Kippaa rahka lautaselle ja pilko banaani sinne sekaan. Sekoita. Sitten ei muutakun herkuttelemaan.


Mä muistan kun olin peruskoulussa, ja oli köksää. Seiskaluokalla se oli kivaa kun ruuanlaitto oli uusijuttu. Mutta kasilla ja ysillä en sitten enää tykännyt, joten silloin tein jotain ihan muuta kun ruokaa... En mä vieläkän koulun köksätunneista tykkkää, mutta omat soveltamiset YKSIN on kivoja, ja niistä tykkään. 
Mukavaa uutta viikkoa kaikille :) P.S. Joko luit helmikuun inhokit ja suosikit-postauksen?

1 kommentti:

-Kommentoithan asiallisesti.
-Positiivinen ja rakentava palaute on sallittua ja toivottua!
-Kamerana toimii Canon PowerShop SX430 IS
-Kuvat muokkaan puhelimella Aviary-sovelluksella.