13.11.2017

JOS SÄ OISIT MÄ


Jos sä olisit mä, niin opiskelisit Hämeenlinnassa viimeistä vuotta sosiaali- ja terveysalalla, ollen nyt työharjoittelussa päiväkodissa ja valinnut osaamisalaksi lapset.

Jos sä olisit mä, niin olisit luonteeltasi äkkipikainen, energinen ilopilleri, vitsiniekka, tulisit kaikkien kanssa toimeen, kiihtyisit sekunnissa nollasta sataan jonkun idean keksittyäsi ja keskittymiskykysi olisi huono. Etkä kyllä millään jaksaisi keskittyä tunneilla, haluaisit mennä tauolle tai jotain ihan muuta mitä pitäisi tehdä.

Jos sä oisit mä, niin olisit joutunut monia kertoja luokasta ulos häiriköidessäsi muita, kun et osaa rentoutua rentoutumishetkissä, tylsistyttyäsi jos et näe taululle tai et osaa tehtäviä.

Jos sä oisit mä, niin omistaisit kaksi ilkikurista kääpiöluppakorvakania Lunan ja Liljan. Pitäisit niitä kesät ulkona ja talvet varastossa. Koska perheessäsi olisi eläinallergisia/astmaa.


Jos sä olisit mä niin rakastaisit hevosia yli kaiken, haaveilisit omasta hevosesta ja kävisit ratsastustunneilla kerran viikossa, yleensä lauantaisin. Mutta haluaisit käydä useammin kuin kerran viikkoon ratsastustunnilla.

Jos sä oisit mä, niin omistaisit kolme ratsastuskypärää, joista yksi on rikki ja sen takia käyttämätön, neljä erilaista raippaa, joista käyttäisit vain yhtä, kahdet eriväriset ratsastussukat käyttäen eriparisukkia.

Jos sä oisit mä, niin oisit tippunut ainakin yksitoista kertaa hevosen selästä, kerran oisit jopa tippumisen takia rikkonut kentän aidan ja joutunut sen takia sairaalaan, kun hevonen talloi sut.


Jos sä oisit mä, niin nukahtaminen oilisi vaikeata. Menisit nukkumaan juuri silloin, kun väsyttää, mutta heti nukkumaan päästyäsi väsymys katoaa, pyörisit sängyssä ja aivosi työskentelisivät täysillä.

Jos sä oisit mä, niin rakastaisit Vikkania erittäin paljon, ikävöisit sitä hevosta koko viikon ja miettisit, että pääsetköhän ratsastamaan sillä, kun ratsastustuntisi koittaa lauantaina.

Jos sä oisit mä, niin haluaisit kuumeisesti pelaamaan sählyä ja olisit jopa hieman aggressiivinen pelaaja, mutta et kuitenkaan satuttaisi ketään vastapelaajaa.


Jos sä oisit mä, niin sä seuraisit jääkiekkoa, kannattaisit Lahden Pelicansia ja sulla menisi tunteisiin, kun sulle naljailtaisiin Pelicansin häviöistä, pelitavasta tai ihan mistä vaan Pelsuihin liittyen.

Jos sä oisit mä, niin sulla olisi paha näkövamma, etkä tietäisi miten normaalisti ihmiset näkevät. Olisit lähes sokea, mutta pärjäisit silti, koska näkövammasi on ollut sulla koko ikäsi.

Jos sä oisit mä, niin kirjottaisit just nyt tätä blogia.


Mitäs tykkäsit tästä postauksesta?
Jos mä oisin sä, niin mitä mä olisin?

4 kommenttia:

  1. Mulla oli oikeestaan aika paljonkin ennakkoluuloja kuinka tästä voi saada postauksen ja vielä hyvän sellaisen, mutta ylitit kyllä odotukseni! Tästä tuli tosi hauska, tämmöinen faktoja minusta -tyyppinen postaus, mutta vähän erilaisemmalla tavalla toteutettuna. Näitä kohtia oli sopivan verran, mutta oisit voinu kertoa jotain vähän erikoisempia juttuja. Anyways yllättävän kiva postaus ja idea!

    viisiaskellajia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että kuitenkin tykkäsit tästä postauksesta ja luit tuon postauksen, etkä antanut ennakkoluulojen häiritä. Tää oli hetken mielijohteesta toteutettu postaus ja eilen illalla kirjoitettu, jonka takia vähän tutumpia asioita :)

      Poista
  2. Tää oli kiva postaus ja mielenkiintoinen voisitko tehdä lisää tälläsiä pystyisitkö tekemään sellaisen että jos mä en olisi sä😍😙❤💖💋💙💚

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäsit tästä postauksesta. Ehkä joku kerta myöhemmin voin tehdä toisen osan tähän. 😊

      Poista

-Kommentoithan asiallisesti.
-Positiivinen ja rakentava palaute on sallittua ja toivottua!
-Kamerana toimii Canon PowerShop SX430 IS
-Kuvat muokkaan puhelimella Aviary-sovelluksella.